Godmorgon!

Idag är det tisdag och vi ska göra vad?
Det är frågan, ingenting planerat och som det ser ut nu kommer det bli tråk väder :(

Något hittar vi säkert på, men dagen igår blev iaf att sitta ute, gå ner på stan och umgås lite med lisa på hennes lunch :) sen hem till farmor och farfar en sväng sen hem hit igen och sitta ute :) sen kom svärmor och hennes nya hit med mat = lyxigt ;P Vi satt ute och käkade, efter det var det läggdags för dom små.
Men dom ville inte alls men till slut så.

Jag tränade även wii nere i källaren, kände att jag inte orkade ut och gå, och försent att träna på friskis :P så då fick det bli wii. Gud så hårt jag körde, har sån träningsverk i skuldrerna och ryggen ;P men de e bra ;) har även i magen också. Kanske ska träna lite till nu när dom små ska sova snart ?

Vill får bort magen, men som sagt den putar ut fortfarande efter graviditeten, det är inte så mkt som ska bort på den. Bara den sjukner in igen så kanske man får en helt okey figur? Eller så lär jag träna in den hur man nu gör de ?
Någon som har tips ?


Jaja nu ska ja strax ner och lägga dom små för att sova. Får se om dom vill eller inte, men de börjar bli lite gnälliga :P

Kommentarer
Postat av: venna

tjabba =)



Har du gått ner alla mamma kilon redan? Blir galen jag!! händer ingenting för mig :(



Vem är tjejen som dött & vad hände :(

2010-05-18 @ 19:45:56
URL: http://venna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback