hänt lite grejer :P

Sen sist alltså, jag har gjort om min design lite, men inte helt klar. men har inte haft tid att fixa den klart :P
i onsdags var vi till bvc och mätte och vägde dom små, 68 lång och ca 8500 och 8700 gram i vikt :)

dom växer, men jag vill inte de :P vill ha dom små jämt :P men ändå roligt nu när de börjar hända lite grejer ;P
emmelina har lärt sig klappa händerna nu :) haha
när man kom ner i morse så låg hon i sängen och var vaken och när hon såg mig klappade hon händerna.. de va så gulligt, å nellie bara skrek rakt ut av glädje hoppas ja iaf ;P haha

Jaja dom har även börja sova lite längre nu igen :) =skönt!
Vaknade halv 8 imorse, och då är det sovmorgon. Många kanske tycker det är tidigt, men för oss är det nästan 3 timmar sovmorgon vissa mornar iaf då dom vaknat kring halv 5 å sånt.. :P

Men senaste dagarana har dom vaknat 7 halv 8 :)


Jaja nog om det, vi har varit hos mamma å pappa, åkte dit i onsdag och sov över till torsdagen då vi åkte på öppna förskolan sedan vidare till min morbror för han fyllde 40 år, grattis ! :)

Sen åkte vi hem vid halv 4 för att hämta jonathan på jobbet :P

Sen hände de inte så mkt mer igår


Idag så är det fint väder, vi ska snart ta på oss kläderna och gå ner mot staden, där lunch med Jonathan och hans syster å hennes kille väntar :) sen får vi se vad som sker, kanske skulle gå på stan med emelie om hennes migrän hade släppt.
Det visar sig helt enkelt!



Jaja, ska skriva en sak till och det är inte roligt :(

Jag kan bara inte sluta tänka på det, det är så jobbigt. Ändå kände jag inte personen så mkt vi har träffats 2 ggr. Men dom två ggr hade vi trevligt, men den männsikan finns inge mer nu :( Jag grinade jättmkt när jag fick veta sedan dess är jag in på hennes facebook flera gånger om dagen och deras hemsida som familjen gjort om henne.
Jag hoppas varje gång lika mkt på att hon ska lägga in ett inlägg av att detta inte hänt och att hon finns kvar här.Visst vet jag att hon finns kvar här men man kan inte prata med henne och se på henne, det är så jobbigt. Ändå kände jag henne inte så väl.
Kommer ihåg i höstas när hon var här och dom små va nästan nyfödda, hon vågade knappt hålla dom men blev så glad när hon till slut vågade, hela hennes ansikte lyste upp. Hon gjorde alla glada hon var sån människa som aldrig var sur och ledsen enligt hennes vänner.
Varför ska det alltid hända sånna männsikor ?
Dom som verkligen är värda att leva och kämpar för andra som har det dåligt, varför ska dom försvinna först ?

Men det är väl för att dom är en av de finaste änglarna på jorden. Det är helt klart att **** var det.
Därför hämtade dom upp henne, men dom gjorde det tok för tidigt, men en sak är klart och det är att vi kommer träffas igen och då ska jag ta chansen att lära känna henne mkt bättre för det var en sån god person.

R.I.P  :(


Nu fick jag det sagt med, men nu måste jag klä på oss och gå :)


Vi hörs folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback