Idag är det fredag och jag har inte varit vid datan så mkt :P

För att i tisdags var vi ju iväg med mamma och marie på blomsterlandet och plantagen, kom hem gav dom små mat, sen åkte vi ut till valbo med emelie :) och rände runt :P

Sen i onsdags så skulle jonathan jobba över så då åkte jag till mamma och pappa, mamma och marie skulle till ljusne så då åkte vi med dit. Dom kollade på massa blommor och köpte massa blommor med ;P
Vi var även till dollar store och jysk och öb i söderhamn :)
Mysigt, åkte sedan hem till mamma och pappa igen, mina kusiner kom förbi och lekte med dom små.
Sen blev det väl inte så mkt mer, vi tog en prommis och vi blev kvar över natten med ;P

Så igår när vi vaknade där hemma hos mamma och pappa så matade vi dom små, sen blev jag så trött så då lade jag mig på soffan och somnade i 1,5  timme till :) så skönt! Mamma tog dom små då^^

Sen blev det till att åka till ockelbo vid 13 tiden, vi kollade lite där uppe. och på ica där hade dom träbokstäver för 10kr st :O och dom va stora med, men det blev bara ett X för min del, ville ja ett J & S men de fanns inte så då fick de bara.
Köpte även två hjärtan i olika storlekar :) Som fick bli prydnad :P ^^

Tog med mig två tavellister från mamma som jag blivit erbjuden att ta förut men har aldrig gjort de ;P Men igår så^^

När jag kom hem igår så drog jag och tränade sen när ja kom hem efter den så blev det mat sen satte vi upp tavellitserna :) en på lilltoan och en i hallen.. så nu är det fint :D
tänkte att ja ska knäppa kort sen :P


Men aja idag så kommer mamma hit vid 8 tiden, vi ska fixa ute och sånt sen ska vi även ränna lite i affärer idag med ;P
Nu ska ja ta och dra upp jonathan sen ner å lägga dom små igen, varit vaken sen halv 6  inte skoj så nu börjar dom bli gnälliga å trötta ;P sen blir de frukost sen kanske ja hinner damma av innan mamma kommer ;P

det visar sig helt enkelt :)

Men ni får ha de bra så ska ja knäppa lite kort här hemma som ni får se senare :)




älskar er <3 vad skulle jag göra utan er ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback