Igår, idag

Igår va vi i valbo en sväng med Emelie och hennes syster. Sen kom vi hem och bror min kom hit.
Blev även att baka pizza, den där supergoda.

Sen gjorde jag även pannacotta, som vi bjöd jonathans pappa och hans sambo på när dom kom hit och hälsade på :)
Sen efter att dom åkt så blev det tv, men ja somnade.. haha lite trött?
klockan hann inte ens bli 9 innan jag somnade. Man märker att man inte är van att dricka 2 dagars nå mer, fy asså.. Seg ännu.

Jaja nog om det, natten inatt har varit helvete, dom små har hosta och är snoriga. Dom vaknar hela tiden för att dom hostar, man ger vatten och bäddar ner dom igen sen går det 30 min så måste man ner till dom igen då är det den andra som hostar.
Suck!
Hoppas natten inatt kommer bli bättre.


Ska fixa här hemma lite nu, min farmor kommer snart och hälsar på  :) sen får vi se vad som sker!



Hittat en sulky till dom små på blocket för 400, se om vi ringer på den lr inte.. skulle vara perfekt att ha ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback