Måndag och ny vecka

En vecka som jonathan inte kommer vara ledig nått mitt i :( det är ju så skönt att vara båda hemma :) men man kan ju inte vara det alltid då får vi ju inte så mkt pengar att leva för, å de skulle ju inte gå :P

Jaja här  vaknade vi vid 6 tiden, men dom somnade tidigt igår med efter att badat och sovit dåligt under dagen ;P

Idag verkar det bli fint väder :) kanske ska ta en prommis och sedan sätta sig på gräsmattan och njuta av solen med dom små:D

Har ju inget att städa här hemma inne så ^^
Eller jag ska hänga en maskin tvätt å vika den som jag hängde igår :P
Men sen är det klart här inne.

Kanske tar en prommis ner för att kolla på alla som springer/går vårruset. eller nja de e ju så mkt folk :P
Det visar sig!


Dom små sitter å leker för fullt på golvet, nellie har börjat lära sig klappa händerna medans emmelina har kunna de ca 3 veckor, och emmelina börjar även lära sig leka tittut men sig själv ;P
Och nellie ålar sig för fullt på golvet medans emmelina är mer bekväm och sitter helst.

Men nu ska jag ta och fixa frukost :) bye

 

ps. ska försöka knäppa lite kort idag :) d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback