nu ni..

har jag varit ute och gått.. eller det va ett tag sen;P vi gick hemmifrån 8 och va hemma igen lagomt till gröttajm ;P alltså vid 9 .. och då hade jag varit och handlat med ;P

Duktig ja, det gick fort med vagnen nu jävlar ska fläsket bort ;O haha!
Tänkt att jag ska cykla till jobbet varje dag i sommar med, så hoppas på att lite går bort då med ;P


När vi kom hem så gav jag dom små något att äta, sen blev det frukost för mig :) ute i solen :D så underbart!
Nu sover dom små igen, dom blev så griniga så kliade dom i ögonen så då var det vagnen som gällde och dom somnade på stört:)

Så nu sitter jag och solar och väntar på att jossan ska komma :) skoj! Kanske sista gången man ser hennes barnmage, snart är det ju tid att den kommer :P
Hon ska ha 28:de maj, samma datum som jag var tänkt att komma på. Men låg kvar ett tag till ja ;P i 2 veckor drygt, så kom den 10:de juni :)

Så får se om en mini jossan å mini sebbe kommer den 10:de :P själv tror ja på 3:e juni ^^
Det visar sig helt enkelt.


Har plockat lite inne med, och tagit bort sängkläderna och nu hänger täckena ute på vädring :)
Sen blir det ny bäddat å en dusch ikväll de finns väl inge bättre än att lägga sig i nybäddat och vara nyduschad ?


Ska även till valbo en sväng i eftermiddag med tina och lukas, sen ska ja även handla. mkt på schemat nu helt plötsligt :P haha



Jaja, vi hörs iaf folket!

Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

tack för idag gumman!

2010-05-20 @ 17:13:45
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback