Oljning och bakning

vilken kombo, men det va det jag gjorde igår. var även iväg och tränade:)

Jag oljade in altanen och allt sånt :) det blev så fint så ^^

Sen bakade jag även tills jag fyller år så jag slipper göra de i sista minuten ;P
Jag bakade muffins,kärleksmums (snoddas), chokladsnittar med pärlsocker och även chokladbollar, det blev mycket med choklad så därför ska jag försöka sno ihop något idag med vanilj i :) eller ahh muffinsen blev vanilj inte choklad ;P

Sen va jag ju som sagt iväg och tränade, hängde tvätt satte igång en ny tvätt.. ahh käkade var med dom små :) en underbar dag med andra ord, och idag blir det lika ungefär:P ska iaf fixa å dona :) ställa tillbaka allt på altanen sen fixa lite på gräsmattan å sånt :)

Sen kanske det blir grillning hos jonathans bror ikväll :) vi får se! Men skulle vara mys :) nä nu ska ja dra upp jonathan ur sängen och gå ut i trädgården ;)


Hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback