Söndag och jonathans ledighet är slut :(

För denna gång, men snart är det helg igen :)
Imorse när man gick upp var det ju inte så roligt väder som sagt men det tog sig.
Vi gick ut vid halv 1 kanske ? efter att dom små ätit. Måste ju passa in så att man inte precis kommit ut och sen ska dom ha mat liksom ;P

Iaf så började vi gräva på framsidan,och dona å sånt.
Så nu är det klart :) vi lade sånt där täckplast över sen hällde på vi singel (grus för er som inte vet vad singel är).

Det blev jättebra :) sen har vi fikat på baksidan. Det var även hit en tjej som lekte med små tjejerna medans vi grejjade ;P
Hon var hit i höstas när dom små va nyfödda :P
men nu är dom ju lite mer roliga att vara med än då ^^

Jaja, nu på kvällen har jag hunnit dammsuga och skura med, även satt igång en maskin tvätt och vikt tvätt och lagt in det där de ska vara.
även ätit, det blev ungspannkaka :D gud så gott de va!

Det känns som att jag har gjort as mkt idag men ändå är jag inte trött ? Brukar vara helt slut efter att hållt på :P

Vill även säga till Emma som gick bort för 3 veckor sedan, att jag tänker på dig varje dag flera gånger om. Har grinat till och från idag, har kollat på minnessidan och där hade dom lagt ut ett bildspel som dom haft på begravningen.
Och visst blir jag ledsen och grinade lite svättar före, men när bilder kom då du håller i Emmelina på våran baksida i höstas så forsade tårarna det gör dom nu med. Att det kan gå så fort, och varför just du ?
Vi ses sen någongång tjejen! Jag klarar inte av att skriva mer för att jag kan knappt kolla på tangenterna p.g.a tårarna :'(



Vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback