Eftermiddag

Har det hunnit blivit mina vänner och jag har gjort mkt idag :)
Har tagit det lugnt först på morgonen och myst med dom små.
Sen vid halv 10 kom tina förbi, bakade lite pepparkakor och sånt.

Efter en stund kom även farmor min och hälsade på ^^
Vi fikade och pratade mysigt!
Sen när farmor åkt så tog jag och tina en prommis ner till ica för att hämta ut mitt paket från H&M :D
Tog en lite rutt på vägen hem jag, men tina vek av hem till sig då hon skulle hem och tvätta.

Väl hemkommen så sov dom små, snön föll fint utanför fönstrena jag började genast prova kläderna som jag fått. Och allt passade ;D så glad! Tänk vad längesen det var så :O

Allatid fått gått/skickat tillbaka de senaste gångerna känns de som.. men nu så :D

Iaf efter det så satt jag igång, på med musiken alltså julmusik... och ner i källaren och rotade fram alla julsaker. Kunde inte hålla mig.. Pepperkaksdoft i hela huset och snön föll utanför... det kunde inte passa bättre än att julpynta.
Det är ju trots alla 1:a advent på söndag nästa helg :P

Lagom tills jag nästan var klar vaknade tjejerna efter det har det blivit mat och bus... Så lite saker finns än att plocka upp :P det ligger på köksbordet just nu :P
Vet inte riktigt vart jag ska ha det ;P


Just ja vet ni vad jag kom på när jag kom hem efter att hämtat ut paketet ?

Jo att jag har rabattcheckar på H&M ... surt att jag inte mindes det när jag beställde... suck!
Men men så är det ;)


Näe nu ska jag busa vidare med tjejerna som för övrigt är trött och snuttiga ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback