Elin

Så får min rubrik lyda denna lördags morgon. Varför åkte elin ut ? Okey om det kankse inte var super bra igår.
Men tyckt om henne annars jag.. Men okey.. det är kvällens låt som man ska rösta på så då hade hon rätt att bli hemskickad.

Jag trodde själv att antingen olle eller andreas skulle åka. Men dom är ju bara för bra annars dom så :P

Näe nog om Idol prat.

Igår kväll somnade tjejerna bra i sina sängar, vi började med mat. Hann precis äta maten sen började nellie skrika som vet inte vad, en mardröm var det som hon inte kunde släppa.
Så det slutade med att vi tog upp henne i våran säng och låg å mös en stund. Hon somnade om på mitt bröst dock lite stor för att ligga där men hur mysigt som helst :)

Sen vaknade hon till och skrek flera gånger magknip eller marddröm det vet jag inte men något av det.
Helt plötsligt ville hon inte ligga på mig mer och lade sig med huvudet mot fotändan i våran säng och somnade om, och så sov hon tills jag vaknade av mig själv att jag somnat haha:p
Och fattade först inte varför jag låg så långt ute i sängen och inte kunde dra i täcket ;P
Men sen kollade jag upp å då låg ju hon på täcket och jag väckte jonathan för att få hjälp ner med hennes täck och kudde  :P sen var det bara att somna om :)


Idag ska jonathan till travet och kolla, jag ska vara hemma med dom små. Lisa och Mattias kanske kommer förbi  :) alltså en vän till mig och en vän till jonathan. Synd att inte jonathan är hemma. Men det är tänkt att vi ska spela spel ikväll efter att vi varit på farsdags middag hos jonathans pappa :P

Så får väl se då^^
Det visar sig vad dagen bjuder på :)


Nu ska ja busa med dom små som kollar på Olivia på barnkanalen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback