God Morgon

En ny vecka igen då, och ett steg närmare julafton. Är som ett barn igen inför julafton jag :P
Men det är väl för att det kommer bli så roligt att se tjejernas reaktion liksom :)

Dom var ju med förra året oxå men då va dom ju så små :P å typ sov ^^
Satt de blir lite mer roligt i år !

Jaja vi var till mamma och pappa igår, där hade mamma satt upp julgardiner, då blev man ju inte alls mer sugen på att sätta upp ?
jo för det blev jag.

Sen på kvällen åkte vi hemmåt och då på vägen hem såg jag en julstake i ett fönster och då blev man ännu mer sugen på att plocka upp :P haha

Men jag väntar får inte för jonathan även om jag är bra himla sugen på att göra de :P

Nä vad sker idag då ?
Ska nog städa iaf, det behövs.
Får göra det när tjejerna sover middag, då dom brukar sova länge :) så det ska nog bli bra!


Sen i eftermiddag får vi besök :) jonathan kompis kalle och hans tjej kommer förbi :) dom hade tydligen kläder från hennes barn som vi kunde få till våra :)


Näe nu ska jag busa, det kryper i kroppen på mig. Är så utvilad så jag vet inte vad :P


Kommentarer
Postat av: t

God morgon god morgon! :)



Händer idag? :)

Va gärna med i dagens blogg som kommer upp kl 10 :)



Kramar

2010-11-15 @ 08:08:45
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback