God Morgon härliga lördag..

Det var jätte mysigt igår kväll.. Det började med att vi lekte massa med tjejerna medans dom var vaken :)
Sen när dom somnat så började vi med maten det blev kyckling med fetaostsallad å tsatziki:p  så jäkla gott alltså!

Efter det blev det idol. Hann inte spela nå då Per-Erik och Magdalena lära åka hemmåt för Per-Erik skulle upp tidigt idag ;P
Så vi blev vaken ett tag till här hemma sen somnade jag iaf... :P

Idag är det tänkt att ha mys med barnen och jonathan en stund sen ska jag iväg på hockey med bror min :P Sen blir det nog att gå på fest:P
Jonathans kompis och hans sambo ska ha fest idag så då var vi bjudna. Men jonathan stannar hemma då barnen varit bortlämnad så mkt nu dom senaste helgerna tycker vi... :/ men ibland blir det så att allt planeras efter varann utan att man tänker på det först.

Så jag åker iväg :) ska nog bli skoj de ^^

Sen imorn är det ju första advent och massa julskyltningar:) undra om jonathan vill åka på nån imorn.. skulle nämligen jag vilja göra^^



Det visar sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback