Hemma igen

Efter en tripp till ica maxi :) blev att handla lite som behövdes... sen kom vi hem och gjorde i ordning mat :) och sedan precis till maten var klar skulle tjejerna sova :)

Så medans vi åt så lade dom sig^^
Skönt, nu är det tyst i huset och jonathan är på nå jobb som behövdes grejas ;P
Det skulle inte ta lång tid han får ju extra pengar :) som alltid är bra!

Jag ska färga håret nu och sedan lägga mig på soffan och mysa till tv:n :)
Eller ska man bara slappna av och färga imorn ?

Jaja det visar sig^^
Imorn ska vi iaf till Leklandet med farmor min och dom små :) Ska bli skoj!
Första gången, vi skulle ju dit i sept men då åkte ju jag på blindtermen precis :/ sen efter det har det varit så mycket annat :P

Men nu ska ja gå upp iaf, vi hörs .. skriver kanske något snabbt innan det är dags för sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback