Hur roligt som helst :D

Det hade vi i lördags, så himla skoj :) hoppas alla andra hade det med!

Det var inte så farligt mkt att städa igår eftersom jonathan va så duktig och städa undan typ burkar och plastglasen och allt sånt innan han gick och lade sig^^

Men sjukt skoj hade jag iaf :)

Näe igår blev det inte mkt gjort inte, när jag vaknade första gången var klockan vid halv 9 och jag gick ut ur sovrummet och då fanns det två stycken som sov på våran soffa;P de visste inte jag :P haha!
Men gick ner för att leta min telefon men hittade den inte så blev jag lite butter på att jag slarvat bort den själv i vårat egna hem liksom;P
Men då hade jonathan tagit den och lagt på sitt nattugsbord ;P så de låg på sovrummet när jag kom upp efter att varit ner.

Somnade om en sväng och sov 1 timme till ;P sen gick vi alla upp typ. Gick till ica för att köpa nå att käka:P
Sen när barnen kom hem så åkte vi till min mamma och pappa på engång, då vi inte orkat fixa golvena på morgonkvisten;p
Så vi åkte dit och var där till typ 7 sen åkte vi.. kom hem och fixade alla golven och sånt när tjejerna sov :) så nu är det fixat.Typ bara lite disk kvar, men är så seg idag med så de får vänta^^

Ska ju till öppnis på sätra vid 9 också för att hämta korten som vi knäppte där för 2 veckor sedan :) så farmor kommer med hon också, sen blir det lite lek och fika skulle jag tro:P

Sen resten av dagen har jag inte så mkt planerat, så får se vad man kan hitta på :)

Bilder från festen kommer kanske under dagen :)


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Tack för en jätte trevlig kväll :) Håller utkik efter bilderna för ni tog väl rätt många hehe

2010-11-08 @ 11:14:48
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Stephnie Lindskog

Lyckad fest och ett STOORT tack för att jag fick komma, nu laddar vi batterierna och ser fram emot nästa år! ;p <3

2010-11-09 @ 04:00:38
URL: http://stephanielindskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback