Julklappar vi önskar oss !

Barnen önskar sig detta ^^





Bild 1: Är en ritmatt för barn mellan 1-6 år :) och man ritar med vatten om och om igen, då tåget tomas magiskt följer efter ;P  499:- på br-leksaker

Bild 2: Ninky nonk tåg, från drömmarnas trädgård :) ålder mellan 1-8 år.199.90:- På br-leksaker

Bild 3: Ett golvpussel, från 1-4 år. Finns även i olika mönster ;P ex. en stad,snövit och musse pigg m.fl:P från 149.49-229.90:-

Bild 4: Ett aktivitetsbord, för barn mellan 1-4 år. Kostar 449:- på br-leksaker

Bild 5: Trumma, 1-4år... 129:- på br-leksaker.

Bild 6: Rutschkana för 1-6 år. I plast och ihop fällbar:P 399:- på br-leksaker


Sen finns det ju massa annat som dom önskar sig med, men lite tips till er som ska köpa :)
Andra leksaker går ju med bra :) och kläder^^



Och mina önskemål då? hmm.. vad kan de vara...

Jag önskar mig iaf, nya underlakan,handdukar och sånt. Det är så j*vla tråkigt att köpa själv :P haha!

Sen önskar jag mig ju kläder nu när man går ner i vikt liksom ;P sen något som jag velat ha länge är One Tree Hill boxarna. Men mkt pengar på något som man sett på tv och kanske inte hinner lägga så mkt tid på nu när man har barn :P

Sen presentkort på Ikea eller köpis är ju alltid bra för min del då jag älskar att köpa nya saker ;) haha



Varför inte få detta ? då får man själv bestämma vad man vill köpa :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej, det förstår jag!



Jadu, vem är jag? 24årig tjej som pluggar psykiatri i Malmö just nu. Från Värnamo ursprungligen. Vet inte hur jag hittade in på din sida faktiskt. Men fastnade eftersom jag har kompisar som precis fått barn och jag är själv sugen på att skaffa en vacker dag. Så det är skoj att läsa om hur det faktiskt är att ha barn..

2010-11-10 @ 14:55:41
URL: http://mandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback