Klart..

Dom små sover äntligen ville dom somna :)
Och jag kunde dansa på med min städning, så nu är det klart!

Kunde självklart inte hålla mig när snön faller så fint utanför som ni ser i inlägget före så satte jag upp mina julgardiner i köket + vardagsrummet :)
Mysigt värre..

Det blev även en röd löpare på bordet och sedan små zinkhjärtan med julrosetter på vid köksbänken :)

Hihi!

Nu längtar man ju inte alls när man småstartat med julen ;P haha!

Nä men jag hann det jag tänkt och nu sitter jag här nyduschd och väntar på att dom små liven ska vakna till och då är det mellanmål som står på tur och sedan kommer jonathan och hans kompis å hans sambo hit :)



Så där ser zinkhjärtan ut fast i 2 olika storlekar och med en rosett som är rutig i mönstret ;P

Knäpper ett kort sedan å lägger in :)


nu ska ja kolla om jag får lite inspiration till mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback