Leklandet

Idag var vi ju till leklandet, och tjejerna tyckte det var jätte skoj :)
Dom blev så trötta av det att dom nästan inte orkade vara vaken tills efter maten.

Sen efter att vi varit där så åkte vi hem till farmor och farfar och käkade :) Vi blev kvar tills nu ungefär ^^

Vi har ringt och bråkat med handels idag igen, att det aldrig kan bli klart ?

Sen har vi inte gjort så mkt mer idag ;P jo jag var iväg till dollar store och kollade lite ;P hittade en julklapp till tjejerna :D

En av dessa jag lade upp igår faktsikt ;P det ni ;D




Hittade sådant golvpussel på dollar store i alfabetet :)

Sen har min mamma och pappa sagt att dom ska köpa denna :



Bara så att ni vet så att det inte blir dubbelköp ;P hehe (A)



Men nu ska jag leka med dom små innan dom ska sova :)

 

Jonathan jobbar än :( sen ska han på träning så han kommer hem 7 ikväll ;/


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mycket!

2010-11-11 @ 19:25:23
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback