Måndag..

Och nästan hela helgen har gått till annat skoj :)

I lördags var vi ju på släktträff :) som var rolig, träffade jonathanssläktingar på hans pappas sida. Några som jag inte träffat å sånt :)
Men trevlig var det !

Sen i söndags blev det att jag sov ända tills halv 12 :O har ni hört, jag har inte sovit så länge på många månader kanske år till och med..Men skönt var det :D

Sen gjorde vi oss klar för att åka på middag på Stora vall med farmor och farfar min mamma och pappa å bror. Då farmor och farfar åkt till spanien idag. Så dom hade en liten "hejdå" middag tills dom kommer hem igen :)

Sen blev det bara mys med familjen resten av dagen igår :)

Och idag började dagen vid 7, myste med nellie som vaknade först.
Sen vaknade även emmelina så blev lite mys med henne oxå :) sen fixade jag lite här hemma sen oss alla för att bege oss för att hämta mamma.
Som hade lämnat bilen på sammys skola för lagning så klart :P

Så vi har umgåtts hela dagen :) vi åkte på Ikea och käkade frukost sen kollade vi lite där :) sen åkte vi även på Owes och Rusta :) hem efter det och lade små tjejerna för dom var så trötta;P
Sen har vi bara lekt hela dagen :)


Nu sitter vi här och nellie har vaknat till igen, dom var så trötta efter denna dag så dom somnade på stört vid 6 redan :O gick inte att ha dom vaken mer.. så då fick dom sova :)
Dock vill inte nellie somna om nu som det låter :( så får se vad vi hittar på... hmm!

Blir iaf att titta paradise hotel.

Och imorn har vi inga planer alls .. tråkigt :(


Näe nu ska jag gå å säga natti natt åt nellie igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback