Nu har det börjats :)

Städningen har påbörjats dock hann jag bara med att damma uppe och plocka undan sen vaknade dom små och ville ha frukost ;P

Men jag ska börja damma här nere nu :) sen är det bara dammsugning kvar, och de kör jag när dom sover eftermiddagsluren :)
eller iaf uppe nere kan man ju göra när dom är vaken :P men uppe går det inte då det är massa farligt i vårat sovrum om dom ska krypa på golven. Så det får dom inte så det får bli när dom sover ^^


Sen kanske man ska baka en kaka? får ju besök på eftermiddagen ;P
Det  visar sig, är även sugen på att åka ner på stan och kolla på skor, måste verkligen fixa ett par mina fötter var som isbitar igår när vi kom hem.. suck!
Och mina från förra året är trasiga :( dock har jag ju ett par sådana här:



Men dom vill man ju inte andvända dagligen ... helst bara när man ska ut i snön och typ busa med dom små eller åka pulka eller något sånt.
Svåra att köra bil med liksom så man kan inte bara slänga på sig dom och gå på köpis med ex. lite varma där med oxå :P
Fötterna kokar ju idom ;P

 

jag har hittat några favvosar på nätet som jag skulle vilja ha ;P

 



har även hittat några utan klack som jag fastnat för...






Dock så har jag redan provat sko nr 2 och sko nr 5..
Sko nr två blev jag helt kär i, men köpte dom ändå inte.. är man inte dum då ?
Sen sko nr 5 tycker jag är fina men dom satt inte så skönt på..

Så får se vad det blir, måste ut och titta i butiker :) hihi


Vilka tycker ni är snyggast ? Tips tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback