Onsdag

Och snart är denna vecka förbi, det går så otroligt fort alltså..
Jag själv ser onsdag som halva veckan avklarad, då är det bara tors å fre kvar sen är det helg liksom ;P

Idag vet jag inte vad som sker, tänkte åka på öppna förskolan på tomaskyrkan, massa andra som ska dit. Men nellie började hosta som en tok igår kväll... och har hosta nu på morgonen med :(
Så vi stannar nog hemma tråkigt nog!

Tror jag ska sätta upp julbelysningen ute idag när dom små sover :)
Mysigt värre när dom kommer upp, det är så fint i alla hem på jul då det är så himla mörkt ute och alla tänder ljus och har frid och ro. Eller iaf jag :)
Det är så himla lungnande, och skönt!

Har nästan alla julklappar klara, jonathan vet jag vad ja ska köpa till. Sen är det bara jonathans brors barn kvar typ.. Något mer litet till våra föräldrar ska vi med ha... men annars så är det klart.. :)



Ska hinna tvätta klart allt idag med ;P sen är jag sugen på att köpa julpapper å slå in paketen ;P hihi
Dock har vi inte alla klappar hemma än :( men dom kommer vilken dag som helst ;P

 

 

Nu dags för lek :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback