Onsdagen

Den blev bra :) jag var hemma och tog det lugnt innan vi åkte för att hämta tina på skolan :) sen åkte vi mot valbo.. vi käkade på Ikea och sedan kollade vi runt lite ^^
Hittade inget eller kollade inte så mkt för den delen heller.

Nu på eftermiddagen körde jag mamma för att hämta hennes bil, sen kom dom hit hälsade på en sväng alltså mamma min och bror min.Eftersom att han går i skolan där mamma lämnade bilen som jag skrev i något inlägg tidigare.

Sen åkte vi och hämtade jonathan på jobbet :)  Sen har vi bara busat massa här hemma och barnen fick bada idag med :)

Dom somnade som stockar vid halv 7. Och vi har sedan bara fixat papper som skulle fyllas i och sånt som måste göras... Sen har jag kollat tv och slagit in julklappar :) mysigt!

Sitter just nu och kollar på Bonde Söker Fru...

Näe nu ska ja kolla vidare ;P


Kommentarer
Postat av: d e s s l i k e s.com - high heels gives you a better view.

Nee serru det var 299kr, jag tyckte också det var knepigt men så var fallet ;D Det satt andra klisterlappar på de som det stog 299kr på , inte de vanliga vita med röd text eller vad det är :P

2010-11-24 @ 21:00:16
URL: http://desslikes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback