Snön faller..

Men den faller inte så fint då det blåser ute, så det mest yver snö runt runt...
Jaja idag har vi gjort massor, jag fixade och donade medans dom små sov på förmiddagen.

Fixade tvätten = vek de som hängde satte i en ny maskin och delade upp de som ska tvättas.
Sen plockade jag massa här hemma, sen vaknade dom små.. så dom fick leka lite medans jag tog en snabbdusch.
Dom står utanför badkaret och försöker få tag på vattenstrålarna från duschslangen ;P dom är så söta.. ^^
Sen blev det lite frukost, och tjejerna åt macka och yoghurt.

Vi tog även en prommis ner på Ica, då jag skulle lämna tillbaka en sak från HM paketet.. jo jag sa ju att allt passade. Och de gjorde det men glömde säga att en tröja var för stor :O och var inte alls som jag trodde så de skickade jag tillbaka.. Och väntar nu på en skjorta som jag istället valde för samma summa ;P

Sen blev det mat när vi kom hem, tjejerna fick äta själv idag igen... som dom gjort nån dag.. Men gud vad kladdig dom blev idag.. Såg ut som två morötter då det var något med morötter i maten...
Så det fick bli ett bad efter maten, och nu försöker jag få dom att somna för annars blir det så fel med tiden idag.

Dom kommer bli jätte trött vid 5 kanske ? och gnälliga så då tar jag hellre en brottningsmatch nu med att få dom att somna än att gå upp 2-3 timmar tidigare imorn bitti. för går dom och lägger sig 5 så kommer dom inte sova nå länge imorn;P

Näe nu ska ja in och säga natti natt åt dom igen :P
kör 5 minutermetoden :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch, hemsk metod!

2010-11-23 @ 14:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback