Städningen klar

Nu är städningen klar, jag har dammat,dammsugit och skurat alla golv. + hängt en maskin tvätt och lagt i en ny. fixat disken + fixat mat till tjejerna och sånt.

Även bror har hunnit varit här å hälsa på.
Nu har tjejerna sovit lång turen och nu är det dags för att dra på oss kläderna som ska ta oss varma ute ;P
Å gå ner mot ica för att hämta ut mitt paket från H&M.
Sen ska ja nog även köpa nå så att jag kan julbaka lite :)

Luktar ju så himla gott.... julstämmning + att det är 1:a advent på söndag.. så man kanske kan fixa lite adventsfika? :)

Jaja nu ska ja fixa mig lite sen gå mot ica med dom små som kommer älska att gå ut :)

Vill ha en pulka till dom små, så man kan ut och gå med dom <3

Funderar på att satsa på en sådan här :



För nästa år är dom förmodligen för stor för en babypulka.. och då kan man ju köpa en sådan här i år och köra extra försiktigt. eftersom balansen kanske inte är lika bra nu i år som nästa år :P

Vad tycker ni ? hjälp mig lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback