Till anonym

Jag blir så arg när nån kommenterar och är anonym, våga stå för det du skriver..

5 minutersmetoden är hur bra som helst, har man två barn som är i samma sovrum och pratar med varandra.. då är den perfekt och oftast tar det inte mer än 5 min för dom att somna.
Det var värre i början. Men barnen skriker inte för att man gör dom "illa" eller lämnar dom.
Utan barnen skriker för att dom inte ör van med situationen.

Men efter 4-6 kvällar brukar barnen vant sig vid att vara i den situationen och det är våra nu.. dom somnar jättefort. Det är på dagarna det blir konstigt för ibland är man ju inte hemma så då blir det vagnen liksom. Och då rubbas den rutinen.

Sista ord till anonym våga stå för de du skriver snälla.

 

Jaja nog om det. God morgon... idag vaknade vi strax innan 7 :) skönt!

Idag var det tänkt att vi skulle åka på Öppna förskolan med Jossan och Vira på Tomas Kyrkan men det blir inget. jossan hade sovit dåligt inatt så får bli en annan gång :)

Men efter 12 kommer tina hit :) får se vad vi hittar på^^ Sen vet jag inte vad som sker mer idag, ska väl vika tvätt idag oxå + tvätta mer :)

Det är ganska skönt att vika tvätt .. man tänker liksom inte på något annat man bara gör.

 

Igår bakade jag lussekatter för första gången i mitt liv, och sen gjorde jag pepparkakor :) Mysigt!

 

Näe nu måste jag byta blöja på någon av dom.. luktar inte så mumma :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback