Tillbaka :)

Nu är vi hemma igen, har inte haft tid att blogga :P
Har verkligen varit fullt upp och sen vill man ju umgås så mkt som möjligt :)

Vi åkte iaf 05,26 i måndags :) kom ner till kungsbacka vid 11. Resan gick hur bra som helst!

Väl nere så hämtade vi ut barnstolarna så att vi kunde åka bil :) sen mös vi bara runt hemma hos dom ;P gick på promenad vid havet och kollade på alla lyxvillor :O sjukt hur folk kan bo alltså:O inte alls avundsjuk ..eller?

Jo för det är jag ;P

Sen var första dagen över, och tisdagen åkte vi inte till göteborg för att kolla lite i butiker. Började med att vi fick leta efter ett mat ställe i 1 timme, hade ingen barnmat någonstans. som tjejerna kunde äta hör och häpna fanns inte ens pannkakor :O det som alltid typ finns.
Slutade med att vi åt på nå pasta ställe med köttfärs och maten var inte skit god, men vi behövde få i oss något så det vara bara att äta de.
Sen vidare och vi fick punka på ett av däcken på vagnen :( suck! Skit tung att dra då :S

Jaja vi kikade i affärer och jag hittade ingenting :O japp ni läste rätt :P inte ett dugg fick jag med mig, eller jo hostmedicin till tjejerna ;P haha
Men maja och ruth å ludde hittade saker därimot ;P

Jaja på onsdagen kollade vi i kungsmässan som finns inne i kungsbacka :) hittade typ inget där heller :( inge kläder eller något iaf.
Köpte mig träbokstäver i FAMILY och de va stora med och kostade endast 195 kronor , skit billigt ^^
Sen blev det inte så mkt mer, eller jo en vinterjacka :P för endast 480 kronor på Inter sport. En vit :) skit fin!

Sen torsdag = hemfärd, så vi packade lite och sånt uträttade lite ärenden  Klockan 16.02 gick tåget mot göteborg där vårat till gävle sedan gick 16.42:) och vi hann på i tid :P

Resan hem gick lite sämre men ändå helt okey :) tjejerna visste väl vad som väntade med 5 timmar lång resa ;P så dom var lite griniga å sånt men men nu är vi hemma iaf :)
Kom hem vid 21,24 igår kväll :)

Trött som ett as var jag igår med ;P somnade efter lite tv mys med hjärtat :)
Tjejerna sov till 7 idag;D skit skönt men kan vart för att dom var vaken ända till 10 igår :P
Dom kunde inte somna på tåget, men så är det ^^

Bilder kommer sen :) har knäppt massa där nere.


Jaja nu ska jag busa med tjejerna men dom ser lite trött ut igen ;P kanske dags för en lur ? då ska jag med sova fan ;P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback