Tisdag...

Och det är mer snö än vad det var igår :) så mysigt ^^

Träden är så fina när det är så mycket snö på :)

Igår kväll blev det bara att vi kollade på tv, tjejerna var svår att få å sova igår.. :( tog typ 1 timme å 45 min... Men det är för att man bryiti mönstret i lördags och i söndags.. men nu ska det bli ordning igen.

Idag är jag sugen på att åka ner på stan eller köpis för att kolla på skor.. såg att min vän Ida även var det, så slängde iväg ett mess om att vi gärna vill ner på stan ;D

Så får se om det blir det idag ...
Annars har jag inga planer, skulle behöva tvätta lite .. så får se om jag hinner slänga in en maskin här å där ^^

Näe nu ska jag mysa med nellie som är vaken :)

Kommentarer
Postat av: t

God morgon! :D



Va kul att du ville vara med i Dagens blogg! Vinnaren kommer upp kl 10! Samtidigt kommer en ny chans upp att kunna bli morgondagens blogg :))



Kramar :D

2010-11-16 @ 07:59:58
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: CRAZYANGEL [mamma till Milton&Viggo]

jag vill oxå sätta upp julgardinerna, men ska vänta lit till så ja hittar nya till vardagsrummet å :)

2010-11-16 @ 09:38:03
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback