Torsdag morgon

Och det blev inte så mkt skriva för min del igår ... Synd! :(
Men jag åkte och umgicks med emelie vid 12.
Vi åkte till dollar store för att köpa julklappspapper, då det är dags att slå in paketen: )

Sen åkte vi och parkerade bilen vid emelie och gick sedan ner på stan, hon skulle till banken sen tog vi en vända på stan och käkade..
Sen gick vi tillbaka och lekte lite där innan vi åkte hemmåt.

Hämtade jonathan på engång. Och åkte till Ica och handlade, sen hem och fixa mat och dom små skulle sova.

Sen blev det bara mys med hjärtat i soffan :)


Idag ska jag hämta ut mitt paket på Ica som kommit :) alltså kläderna från H&M.  Hoppas de passar :D

Just nu sitter jag och nellie i soffan och myser :) medans emmelina sover vidare.. tror nellie vaknade av jonathan idag :( annars kanske hon oxå sovit nu ? Vem vet :P


Sen idag vet jag inte  vad som sker, de visar sig.. Men ska ut och på en prommis iaf har jag tänkt :)
Så sugen igen nu när man hade gått ner så mkt på 23 dagar :D

Näe nu ska ja sluta svamla ... vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback