Wiiiho:D

Mitt gi :

Jag har inte vägt mig på 23 dagar... då vi varit borta, jag har glömt bort totalt.. å sånt..
Men idag kom jag ihåg det.. och det visade sig -7,1 kilo på 23 dagar och före de har jag ju gått ner med...


Så när jag ränkade ut hur mkt jag gått ner så visade det 15.5 kilo.. .på 3,5 mån:D
Överlycklig:D



Nog om det ;P

Nu sitter även julbelysningen uppe :) dock har jag inte grejat det helt på framsidan än då små tjejerna vaknade, får göra det när vi går ut :) ska ju ut om typ 1 timme då vi ska åka till emelie :) sen ska vi promenera lite och sånt skönt i detta väder!

Det är ju kanon fint väder idag måste jag säga, 5,4 grader här vid huset och snön ligger så fint på backen :) Underbart <3

Älskar verkligen vintern på ett sätt synd att man måste på med massa kläder och sånt :P
Men det varar ju inte så länge så man får stå ut^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback