Även fast jag gjorde ett inlägg nyss måste jag lägga upp detta:P

Jag skrev ju ett inlägg nyss, men det har inget med detta inlägg att göra:P

Iaf så provade jag min favvojeans som jag typ jämt hade förr :P och det har varit mitt mål att komma i dom igen...
Och nu är saken att jag gjort de:D
Dom satt perfekt, eller ja det kan få gå bort lite till men jag fick på mig dom :D

+ att det är högmidje jeans och det innebar ju att jag minskat runt midjan på 2 veckor även om det inte hänt så mkt på vågen ;P

Men gick och mätte mig och visst hade jag de 3 cm på 2 veckor :D
Så nu har jag gått ner 15 cm i midjan och 4 cm över höften...

Överlycklig eller ? :D Öhm JA det är svart :D:D:D

Nu blir man ännu mer sugen på att shoppa kläder fan asså:P det går ju så mkt pengar när man går ner så här :P haha



Kommentarer
Postat av: Eleonor

ja precis, man får skriva fel :)



Vad duktig du är som gått ner så mkt i cm :) Hur gör du? jag vill också gå ner men tycker det är så svårt.

2010-10-21 @ 11:59:55
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Madde

Gud vad härligt att du lyckats gått ner så mycket:) Önska jag själv kunde göra någonting åt mig sjäv just nu! Vet inte riktigt hur fan man ska gå till väga haha. Kraaam

2010-10-21 @ 20:51:26
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback