Barnsång

har vi varit på nu, och barnen sover gott efter en förmiddag där. Helt slut blev dom ^^

Nu sitter jag här och samlar lite krafter eftersom det blev sån tidig morgon i morse.
Snart kommer emelie hit å vi ska ta en tripp till valbo.
Sen ikväll kommer steffi nog hit så ska vi gå på prommis :)

Älskar att ha något att göra.

Btw nu när vi var på forellen så kom det info om att de skulle komma en fotograf dit 25 okt. å super billiga kort :O
Det fanns exempel ett paketpris och i det ingick det :

1st  18*24 Förstoring
2st  12*15 Förstoring
2st  9*13  Förstoring
8st  5*8    Små bilder
1 st Gruppbild

för endast 270... och min farmor erbjöd sig att följa med och knäppa samt betala :) Snällt(A)
Men det var ett villkor och de va att hon fick 18*24 förstoringen :)
Men man kan köpa till extra på sidan av och dom kostade 80 kronor för 18*24 stort kort :)

Så de e ju julklappstips ;P hmm en funderare kanske ?


Men kortknäppning blir det iaf :)


Nu tänkte jag lägga in lite "ego" bilder som jag knäppte i lördags, då jag inte fått in bilderna på mig å steffi än :(

 


Kommentarer
Postat av: Stephnie Lindskog

Såå himla fina kort Sandra, jag GILLAR!! :)

2010-10-14 @ 08:31:14
URL: http://stephanielindskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback