Börjar med det dåliga

Det var att brynäs förlorade ... 0-3 till AIK...
Jaja det är som de är..


Men sen när jag kom hem blev det 1000 ggr bättre :D
Då älsklingen frågade om jag ville veta hemligheten idag eller imorn ?
Och jag var ju bara för nyfiken så jag valde idag;P

Och vet ni? Han har bokat en svit på Åkerblads hotel i Tällberg. Fre-Lör :)
Med bubbelkar å brasa å sånt :D

När vi kommer så finns det champange på rummet,  4-rättersmiddag och mys;D Lyckligare kan ingen vara :P
Sen ska jag få massage, och hotellfrukost på lördagen finns det något bättre ?:O

Min älskade jonathan har bokat detta för oss för att vi inte gjort något tsm på länge och för att jag ska på som en belöning för att jag kämpar så bra med GI och så :)
Dock ska jag inte hålla mitt GI i helgen då jag ska äta gotta:D
eller mat i gotta väg iaf, inge godis :P

här har ni länk till hotellet :D

http://www.akerblads.se/sa/node.asp?node=342

Myspys!

Sen blir det även Lager 157 , jag är så lycklig sen åker ju jag och tjejerna + min kusin till gbg på måndag :P

Livet är på topp :D

Nu blir det att sova iaf ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback