Dagen idag

Har varit bra, först åkte vi ner till stan vid 10 för att gå på handels med farmor. Där fick vi väl inte så mkt mer sagt...Men men..
Sen gick vi hem mot farmor och farfar för att umgås ;P
Tjejerna fick farmors hemgjorde plättar :)

Vi lekte och härjade en stund, sen somnade dom små och jag passade på att kila över till komvux för att göra det sista. Sån otur jag har så glömde jag mina betyg hemma. Men jaja får åka dit imorn igen :P glömde ändå fråga vissa saker så ^^

Efter det gick jag hem till farmor och farfar igen som hade tjejerna :P
Vi var kvar ett tag sen åkte vi till besiktningen och bilen gick igenom :) sen åkte vi tillbaka till farmor och farfar för att jonathan skulle på möte med jobbet innan han kunde sluta helt ;P

Vi åkte sedan och handlade, kom hem och fixade de små till sängen då klockan var halv sju.. sen fixade vi in allt i kylskåpet och sånt.

Käkade sedan mat. Sen tog jag tag i tvätten ;P så nu är det lite fixat, skönt!

Sen kom steffi så vi tog en prommis :D skönt ! underbart...

Men nu sitter jag här och ska lägga mig snart, för jag är så trött och har lite ont i skallen än :(

Hoppas dagen imorn är lika bra som idag:)

Morfar kommer imorn och hämtar lite flyttkartonger ;P
Sen ska jag ner på stan med papprena, sen får vi se.
Jonathan ska jobba över imorgon så steffi ska komma imorn och gå en sväng imorn med :)

Skönt!

Näe nu blir det sängen jag är trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback