En liten tripp

Har vi gjort till valbo idag :) var till owes och kikade efter krukor och jag hittade ett par som va skit fina som fick följa med hem :)
Dom är vita och är i typ cement, de ser ut som de iaf;P å sen är det nå mönster nästan  högst uppe vid kanten som är lite slitet lite i gammal stil liksom.
Skit snygga iaf ;P ska radera lite kort på min kamera så att jag kan knäppa på dom ^^

Sen for vi till ikea en sväng för att titta lite :) sen blev det även plantagen och där fick två blommor följa med hem till de nya krukorna.

Nu är vi hemma och har nyss ätit lite mat, gott !
Blev kebabsallad för mig och kebab i pitabröd för jonathan.

Nu snart ska tjejerna sova och vi ska sedan fixa med akvariumet. Det är så jävla äckligt men man drar  sig varje gång för att göra rent det P.g.a jonathans äckelfisk :O blä



Och den saken hoppar ju, å fy säger jag bara.

men hoppas det går bra. Vi har tänkt knäppa kort på den med mobilen sen å lägga ut den på blocket och även dom andra fiskarna så vi kan köpa lite fina fiska och snälla framförallt ;P typ guppy och sånna :) hihi

Sen ska vi inte göra så mkt mer ikväll tror ja, kolla på tv :)

Imorn ska det iaf bli mammaträffa här hemma och jag ser framemot det :) skoj att träffa andra mammor och sånt + att barnen får skoj nån timma :)
Lite fika och prat så går tiden grymt fort:P

Jaja nu ska vi snart börja fixa tjejerna till pyjamas!

så ska leka lite med dom nu :P jonathan sitter på golvet med dom å leker för fullt så då kan jag med göra de så leker hela familjen samlad som oftast på kvällarna innan läggdags ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback