Frukost

Det har vi käkat här hemma nu :) eller dom små håller på än :P
Havregrynsgröt och macka för deras del och för min blev det grönsaker å lite skagenröra :)
Lessnat lite på att steka becon och koka ägg varje morgon så skönt att byta lite ^^


Och dom små ville ju inte somna den stunden dom brukar sova idag, som jag trodde.. men de kunde jag ju skita i :P
men dom är bra trötta nu så kanske får bli en 20mins sovis nu.. så att inte sovtiden på eftermiddagen blir förstörd ;P

jaja jag ska leta efter min vinterjacka om dom små somnar. Den är helt spårlöst borta :OHmm!
Bara för att jag skulle köpa en ny men ångrade mig så hittar jag inte den jag hade förra året... f*n då!
Å köper man en ny kommer väl den andra fram, det brukar ju kunna vara så...


Ska ja köpa en ny vill jag har typ en sådan här:


För hittar jag den andra efter att jag köpt en ny så är ju den svart, dumt att köpa en till svart då ? Men köper jag en röd så får jag ju två olika jackor att välja mellan ;P

900:- på Intersport.. ord pris: 1400:-

Kommentarer
Postat av: Eleonor

har du hunnit kika om ni hade någon sony ericsson laddare ja kunde få köpa billigt om den funkar till min tele? :)

2010-10-12 @ 15:18:31
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback