God morgon

Denna morgon mår jag mkt bättre kan jag lova ;P igår var det ingen hitt att vakna:P men man lär ju gå upp :P haha

Jonathan var ju på innebandymatch igår, sen efter det duschade han en sväng sen åkte vi till mamma och pappa :)
Vi blev där hela dagen var även till min morbror å familj och hälsade på.

Aja,idag ska vi bara ta det lugnt:) gå ut på en prommis är jag sugen :) sen ska vi slänga lite sopor och små fixa lite.
Idag har det även gått 2 veckor av mitt GI igen :) så nu får jag antingen äta 1 frukt, eller lite pasta eller potatis till maten :)
Men det är ju bäst om jag kan låta bli att äta pasta och potatis ;P
Men frukt vill jag gärna inte slippa, det är så himla gott :)

Jaja, nu ska dom små snart sova en sväng, får se vad jag ska göra då? Jag ska iaf väga in mig och se om det hänt nå me vikten ;P
Men risken är att de inte gjort de eftersom att jag drack i helgen...

Det visar sig, skulle vara roligt om de gjort de även fast jag drack :) haha


Skriver mer sen;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback