God Morgon

Här är det snart dax för gröt tajm :) och frukost till mig :P
Sen vet jag inte vad som sker... jag skulle vilja åka å köpa hårfärg å färga håret, men jag vet inte..
Har även ingen aning vad som sker sen idag, då jonathan ska till en jobbarkompis och förfesta lite innan hockeyn..

Steffi kanske ville hitta på något, men är hon partysugen så vet inte jag vad jag ska göra. Tänkte att jag kanske skulle hem till mamma och pappa, men pratade med mamma igår kväll och hon hade feber :/ Så vet inte vad jag ska göra.

Men hon kanske är bättre idag :) hoppas hon gör de ;)  ^^

Igår kväll blev det bad för dom små, och sedan läggdags för dom. sen klippte jag jonathan sen blev det bara mys framför tv:n :)

Jaja nu ska ja busa lite med Emmelina som är vaken :)

Kommentarer
Postat av: Stephnie Lindskog

Haha, låter som jag är värsta partypinglan, men riktigt så illa är det ju inte hahah ;p

2010-10-19 @ 02:56:23
URL: http://stephanielindskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback