God Morgon.. :)

God morgon, nu har vi vaknat här hemma.. 05,18 hörde jag första ljudet nerifrån. Men det blev sedan tyst ett tag och då trodde jag dom somnat om :P dom brukar kunna göra de :P

Men ikke, vid 05-34 kom nästa ljud;P då var det bara till att kliva upp :P så nu har dom käkat lite välling och ligger å slappar på en filt på govlet :P dom kollar på pingu ;P

Snart blir det lite mys med dom :) Sen ska vi köra jonathan till jobbet, sen ska dom små sova när vi kommer hem. Då ska jag fixa och dona med det sista :) så att det är klart när dom kommer alla mammor med sina barn :) ska bli hur skoj som helst..

Näe nu ska jag göra något annat ;P men nu vet ni att vi lever denna dag med :)

Skriver mer sen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback