God Morgon

Idag sov dom länge igen :) eller längre än dom brukar kan man väl säga :P

Dopet igår var fint och mysigt, sallad bjöds det på efteråt och sedan tårta på de. Dock åt inte jag nån tårta ;P
Gick bra iaf ;P^^

Sen efter att vi varit där åkte vi ju hem till mamma och pappa min som jag oxå så skrev i mobilinlägget igår kväll.

Idag ska farmor komma, vi ska ner på forellen (öppna förskolan) och leka lite samt knäppa kort på tjejerna :) då det kommer en fotograf dit, + att ha var jätte billig:P

Sen ska vi ringa några samtal, sen vet jag inte så mkt mer som sker ;P

Vad ska ni göra ?

Näe nu ska ja busa lite med dom små ;P dock är emmelina trött än.. tror nellie väckte henne för hon grinar för minsta lilla. Så gnuggar hon sig i ögonen :(

Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback