God morgon, med en suck eller ?

Jag är så trött så ni anar inte..
Emmelina vaknade strax efter halv 5... jag är så sliten så ja...
Men men får väl vila en sväng när dom små ska sova för att orka med hela dagen :P

Näe dagen idag hoppas jag på att blir bra :) dock kommer man inte träffa älsklingen nå typ :( suck!
För jag kommer förmodligen sova när han kommer hem :(


Men får se det så här, det blir ett steg närmare fredag.. Och då har jonathan fixat lite myspys för mig eftersom att jag och tjejerna åker bort på måndag.
Så han ville ha lite egen tid med mig på fredag, sen ska vi bara mysa hela familjen på lördag och söndag :)

så på fredag ska vi åka till sågmyra till lager 157, sen ska vi på falun och käka å sånt. Kanske gå å titta lite där med ?
Sen är det tänkt att tjejerna ska sova hos mamma och pappa vad det verkar som enligt hans planer :P
Så då får vi mysa till det här hemma med. Kanske ett bad med tända ljus och sånt :)
Kolla på film och mysa bara, jag längtar :D

Var ett tag sen vi var barnledig för att göra något sånt här ;P

Jaja sen längtar jag även mycket till på måndag då jag,barnen och min kusin maja åker till Gbg :)
Vi är borta i 4 dagar ;P
Ska bli så skoj, men ändå jobbigt då jonathan ska vara här hemma :/ men man kommer ju hem igen :D

Nä nu ska ja sluta skriva massa ;P nu blir det lite lek med en trött mamma för dom små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback