God Morgon torsdag

Det är redan torsdag :O jag fattar inte.. nyss tyckte jag det var så långt kvar tills vi ska åka till Gbg å nu är det på måndag :O
Och i söndags tyckte jag de va så långt till fredag, vill ju ha mys med älsklingen som han har ordnat :)
Och nu är det imorn liksom...
 
Jaja men mycket har jag fått gjort denna vecka och skönt är väl det :)

Igår va steffi här som sagt och vi kollade på tv och pratade lite och sedan käkade vi buffalo wings ju, det är ju så himla gott..
Ett tips :

Det är Guldfågelns buffalo wings, med BBQ smak. Så himla goda:D

Undrar vad som sker idag? Mer än hockey ?

Ni läste rätt, jag och min bror ska på hockey ikväll, mysigt att hitta på något med han :)

Jag tror nog jag ska städa innan :) han kommer iaf efter att han slutat i skolan och umgås här sen går vi till läkerolen tillsammans, det är ju inte så långt ^^

Näe undra om man ska fixa lite frukost? magen kurrar lite nu...

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Lät gott med dem där buffalo wings :) Kanske man ska testa

2010-10-28 @ 10:56:51
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback