God morgon!

Japp ,nu är det några dagar sedan jag skrev igen. Men det blir så ibland ^^

Jag har ju varit hos mamma och pappa i torsdag sov där till fredagen, sen på fredag förmiddag åkte vi direkt till min farmor och farfar.
Stannade där till halv 4 kanske, vi var ner på stan å sånt :) Köpte ju lite till tjejerna..

Sen kom farmor och farfar hit vid 4 för att hämta mig då jag packat min väska å sånt ;P

Åkte hem mot mamma och pappa och sov där för att åka till bollnäs igår :)

Så det har hänt de sista dagarna för mig ;P

Igår var vi ju som sagt i bollnäs, på en affär som heter albert och herbert.. :) skit mysigt åkte även på lite fler ställen ;P

Jag hittade äntligen mina oragea gardiner som jag letat efter, ska ha dom i vårat vardagsrum :) eller dom är här nu;P satte upp dom igår^^ så böt jag våra vita krukor mot dom som är orange :) Satte samt upp lite ljus och sånt i oranget.

Så nu är det höst i vardagsrummet ;P haha


Sen hittade jag en liten fin lavendelpåse typ en sådan här, med text på i begie :)


Sen köpte jag även detta :

Fast våran ser inte ut så här ;P men det är samma grej.. för er som inte vet så är det en badleksakshållare ;P det blir ju så mkt leksaker i badkaret ^^ så nu ligger dom i en påse ;P


Och det andra hittar jag inte bild på ;P men det var iaf...


små zink hjärtan med en rödvitrutig rosette :) sen köpte jag små vita stenhjärtan som det står ex. Puss , fånga dagen, kram å sånt på..
sen köpte jag lite smått å gott på dollar store, typ tvål och lite prydnadssaker... ;P

sen köpte jag spets i vitt, som jag ska sy och sätta vid altanfönstret;P sen köpte jag även lite julsaker (A) haha
En dörrkrans med lingon och granris i fusk så klart :P och 3 stjärnfat typ till ljus eller att ha julgodis på :P i tre olika storlekar :)


Jag köpte saker för 600 :) men då köpte jag lite till jonathan med ;P


Ajaj nog om det, nu ska ja leka med dom små, som snart ska lägga sig igen...


btw tyckte dom de va extra roligt att dra i gardinerna och fippla på krukorna nu när det var ny färg... suck! Lyssnar gör dom inte heller, men de gjorde dom förr.. hmm hoppas de kommer tillbaka snart så de inte åker nån kruka i golv eller nått ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback