Godmorgon

Halva veckan har gått snart :) Gud så fort de går^^
Tjejerna är lite bättre i snorigheten idag :) hoppas det stannar där oxå, så att det inte blir sämre ;P

Idag ska vi inte göra något speciellt vad jag vet.. får se vad som sker!
skulle behöva rensa typ städskåpet :P och sedan göra iordning i en garderob nere.

Så får se om jag gör de.

Sen skulle det behövas plocka upp lite på golvet nere i källaren, och den stora kartongen efter tv:n ska slängas med..
Det finns alltid att göra, en sväng med dammsugern skulle inte heller sitta fel ;P då det blir så skitigt på govlet när dom små kryper omkring. Vet inte vad allt kommer ifrån , men en sak vet jag och det är att de syns väldigt bra på hallgolvet som är svart kakel golv;p

Så något av detta ska ja nog hinna och orka göra idag.

Just nu har tjejerna nyss ätit upp lite välling, och sådär. Jonathan fick sovmorgon idag eller han hjälpte mig upp med dom. Sen fick han lägga sig igen eftersom att han är så förkyld å sjuk.
Men min hals är mkt bättre idag :) hehe jag käkade buffalo wings igår kväll, och det var sjukt strakt.. så undra om det gjorde susen?


Dom sitter å dansar så sött till bolibompa låten nu, min små frön <3



Nu ska jag ner och busa lite med dom :) det är så mysigt i den här åldern, dom kommer och lägger sig på golvet med än och villl vila å mysa :) de e så underbart <3

Jaja nog om detta, nu lek med barnen små :)

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Ja men jätte kul. ROligt med folk som har lite initiativförmåga. Tycker det är superhäftigt att du har två och att dom ser lika ut. Förstår verkligen inte hur ni kan se skillnad :)

2010-10-06 @ 08:36:23
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback