Grattis!

Det säger vi till mamma som fyller år idag :)

ska ut dit idag efter att jag kört jonathan till jobbet.

ska även vara kvar över natten så att jag får hjälp imorn, då jag inte kan lyfta helt å sånt än.

försöka fixa massa med kort å sånt ska ja försöka :P skriva ut lite å sådär när jag är där hemma ^^
Kommer säkert skriva där med, men man vet aldrig :P

Om inte så kommer vi hem imorn igen :) hehe

Mitt dagens vill ha vet jag exakt vad det är... och det är inte mindre än ett sådant här ^^

till min kamera.. kortet som är i är ju så fullt.. å även fast jag sparat bilderna på våran dator + mammas + min morbrors, så vågar jag inte radera de.. har bilderna även på en extern ... men är så fessen, det är ju bilder från förlossningen och grejjer.. vill inte mista de :P så kanske bra å köpa ett till ?

Iaf kostar det 499:- på elgiganten ;P

Nu ska vi börja fixa oss här hemma tills vi ska åka ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback