Härliga Lördag

God morgon, idag har jag fått sovmorgon :) vaknade av mig själv nu vid nio.. = skönt!
Dom små sover, men dom borde vakna vilken sekund som helst och ska ha frukost ;P

Jaja, sen ska vi fixa oss för att åka dirket till valbo.

 Blev inte så mkt skrivet igår då jag va i valbo hela förmiddagen typ och halv eftermiddagen, sen åkte vi direkt till mamma och pappa. :)

Men jag fick med mig lite från köpis hem :)
Dessa byxor från hm:

För ynka 99 kronor.

Sen fick jag även med mig en skjorta och en sjal från Cubus, men dom har ju ingen nätshop så kan inte hitta bilder där :P Och orkar inte knäppa kort nu :P då ja ska gå och fixa mig å sånt :P


Näe nu blir det smik och hår fix så man hinner till köpis till 11 då vi ska träffas där ute :P


Kommentarer
Postat av: Madde

Dom har jag också fast svarta:) Men jag tycker mina åker ner hela tiden haha.

2010-10-23 @ 12:53:18
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mami

Ja men precis! Direkt när vi tog fram gåvagnen efter vi varit hos dig så ställde sig Colin i den haha. Dom lär sig lätt. Allt bra med er?

2010-10-23 @ 17:55:06
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback