Hela dagen har gått..

Och jag har inte skrivit på över 10 timmar :O
Fy på mig ;P

Jaja, vi gick iväg till Maria kyrkan till öppna förskolan sen lekte dom lite å sånt, sen blev det fotografering, sen fikade vi lite :)
Väl hemma igen käkade dom små lite mat efter en stund sen blev det att sova. Jag och farmor satt och pratade och ringde några samtal som inte gick som jag hoppats på.

Det första samtalet gick till Handels.. och jag kan ju säga att dom är SKIT att ha å göra med.. ena männsikan säger att jag ska göra allt och ger mig nr hit och dit som jag ska ringa, sen när jag ringer dit då säger dom att de är dom här i gävle som ska fixa .. jag blir så less.. ska det vara så svårt att skicka ett j*vla papper... Det har fan gått 2 månader nu..
Så jag och farmor tog oss ner på stan för att gå dit å snacka med dom, och självklart med den otur vi hade idag så var det stängt...
Yippiiiiii or not. Jaja vi ska dit imorn igen...

Less är det rätta ordet!

Och andra samtalet var till Uppsala universitet och där svarade dom inte :( Ska ringa imorn igen,får se vad som väntar då. Annars får jag gå till komvux ändå och säga att jag inte fått något svar och fixa de ...

Men nu sitter vi här hemma och kollar på drömmarnas trädgård.. :) vi myser helt enkelt, dom små är så underbara:D

Snart är det dax för välling och sängen för dom, men ibland önskar jag att jag fick ha dom vaken länge och bara mysa.. eller varför inte ha dom i våran säng ? Dock inge skönt med två virvelvindar där men om dom hade legat still hade dom gärna fått sova där, det är ju så mysigt.. :P
Dock har vi bara haft dom i våran säng max 10 ggr under hela deras tid på jorden.
Och det tycker jag själv är väldigt bra gjort med tanke på hur mkt dom skrek och var eländiga en viss tid förra hösten..
Jaja nu ska det inte bli så mkt mer skrivet...




Blä på er säger jag bara, tidininger är något jag har lust att gå till.. Fy fan att man ens får göra så här mot någon :S

Hoppas man får bra besked imorn när vi är där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback