Hemma efter en dag på stan...

tiden går ju så fort när man är nere på stan :O
Först när vi kom ner gick vi in på Gina tricot då emelie skulle köpa en kjol ;P
Sen vidare mot jonathans jobb för att kopiera mina betyg så att jag kunde lämna in dom till ansökan till komvux.

Så vi knatade vidare dit efter kopieringen :) pratade lite där och sånt.
Gick sedan och hälsade på mina gamla lärare, då vi ändå var i samma byggnad. Skoj!

Ner mot stan bar det sedan, vi kom ner dit och var vrål hungrig så gick och käkade.
Fick bli sallad för min och emelies del;P tjejerna fick äta yoghurt ;P
Gick sedan bara och kollade lite på stan mysigt så där^^ sen blev det en fika.

Jaja nu sitter vi här hemma och jonathan är på jobbet :( trist!
Men Steffi kommer hit senare :) kanske blir en prommis då? Det är tänkt så iaf^^

Näe nu ska ja busa lite med mina små kottar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback