Hemma igen :)

Nu är vi hemma igen efter en tripp ner till stan ;P
Det blev inte så mkt kika men lite iaf :) orkade inte så mkt mer heller så va de bra med de.. hehe

Det blev detta inköpt:



sen köpte jag även massa grejs till halloween :D
Så taggad så de finns inte ;P redan bestämt vad jag ska vara :D

  Lite girlanger, små konfetti och massa spindel nät ;D  sen köpte jag även massa små spindlar man kan sätta lite här och där^^

Sen köpte jag även detta till min outfit nå mer ledtrådar får ni inte ;)
 

(bilderna är klickbara)

Nu sitter jag här och väntar på mat :)
Skinkschitzel med bacon och ost , vilken lyxmat va ?

sen ska jag iväg till mary kay och vara läppmodell ? säger man så ? jaja få lite tips å grejs iaf ;P haha
skoj skoj !

Kommentarer
Postat av: Stephnie Lindskog

Åååh vad kul med Halloween snart, galet taggad jag med! Dock har jag inte kommit på någon outfit ännu. Lust att hjälpa mig lite med tips och råd? ;) Gaah', vart var du på MaryKay? Jag och Emelie var uppe på Kriddstigen vi,riktigt intressanta tips man fick till läpparna ;)Snart dax för en prommis igen! <3

2010-10-19 @ 02:53:02
URL: http://stephanielindskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback