Ingen hemma dag idag.. :P

Så som jag skrev tidigare att vi bara skulle vara hemma idag blir det inte ;P
Vi ska åka till köpis med Jossan och Vira :)

http://josephinewestling.blogg.se/ 

Får se när man kommer hem ;P och ska inte köpa något på köpis har jag bestämt mig för :P haha!
Jag ska ju till gbg snart så känner att jag hellre sprar pengarna till det!

Och därifrån jag ska nere i göteborg heter Kungsbacka, och där är det bra 54 min ca till ullared;P haha
Men man kan ju kanske inte shoppa nå där nere om man ska dit eftersom att vi åker tåg med vagn och allt sånt ;P
Men lite kanske ? Om det ens blir att man åker dit då^^
Men skulle vara skoj :D




Jaja nu ska ja äta lite frukost .. tjejerna har nyss ätit yoghurt och nu sitter dom och käkar en varsinn macka;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback