Lördag!

Japp idag är det lördag, vi ska ut till köpis eller något på förmiddagen för att leta en hylla :P
Sen vid 12,40 ska jag och steffi infinna oss vid folkets hus här i gävle.
Då vi ska bli sminkade och fotade.. :) ska bli skoj de ^^

Sen ikväll är det utgång vad det låter som med bästa steffi å några till :D
längesen jag var ut nu ;P så lite sugen är man allt ^^

Sen är jag skit sugen på att dra ihop en halloween fest här hemma den 30:de okt, skulle vara sjukt roligt då vi hade massa skoj förra året :)
Så ska övertala jonathan, om det är någon som är sugen på att komma får ni gärna lägga en kommentar :) hihi
 Självklart är utklädning obligatoriskt;P de vart lyckat förra året så^^ alla lyckades klä ut sig då^^


Aja, imorn ska jonathan nog spela innebandy sen vet jag inte så mkt mer som händer :P
Det visar sig med andra ord :)

Men nu ska jag mysa med Emmelina som är vaken ;P hon ville inte somna^^ sen ska ja fixa mig inför valbo^^

Vi hörs folket!

Kommentarer
Postat av: Madde S

jahaaaa! antar att det var du som körde bilen när jag vinkade på stan idag? såg inte att det var du, såg bara att någon mer vinkade :p

2010-10-09 @ 16:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback