Måndag

Ny vecka igen då, gud så fort tiden går.. helt sjukt!
Tyckte det va igår jag blev opererad och det är nu 1 månad sen :O

Jaja, jag har varit lite off i helgen men nu är jag här igen :)
Jag har varit hos mamma och pappa lördag och söndag. Vi umgicks och hade det mys :)
Dock så somnade jag på soffan kl 8 i lördags :O men vaknade till och från :P men ändå.

Men skönt var det :)
Sen igår klippte mamma mig det blev kanon bra, sen färgade jag även håret ^^ det blev rött :)
Också kanon bra :D

Får en bild sen ;P

Så vi har bara tagit det lugnt i helgen, och idag ska vi vara med mamma :) hon kommer in hit efter att hon jobbat.
Då ska vi ner på stan och hämta ut lite grejer som hon beställt. Sen blir det kanske att strosa omkring där lite :P

Sen vet jag inte så mkt som sker idag.

Btw tänkte jag ta upp här i bloggen igen om det är någon som är sugen på lite mammaträff ? Har nämligen tänkt ha på onsdag nu den 20:de men det är bara 1 som hört av sig, så blir det inga fler får väl hon och jag träffas men dra ihop nån riktig mammaträff snart :)

Hoppas ni vill och kan även fast det är kort om tid ;P

 

Nu är det inte långt kvar tills jag och mina småttingar och min kusin får åka till våran släktingar i Göterborg nu mera dom har bott i småland ända tills veckan som var, då dom blev göterborgare ;P

Ska bli så skoj och komma dit :D Ett helt år har gått igen sen vi sågs :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback